جدیدترین اخبار دنیای موسیقی در سیزده دقیقه

  • ۰
  • ۰

دریافت آهنگ زانیار خسروی به نام نه نمیشه

Download New Music By Xaniar Khosravi Called Na Nemishe

آهنگ ساز: علی عظیمی
تنظیم کننده: زانیار خسروی



-----------------
دریافت موزیک با کیفیت 320
DOWNLOAD
دانلود موزیک با کیفیت 128
DOWNLOAD
-----------------

متن موسیقی به نام نه نمیشه
****************************
دور نشو از من نگیر این آرامشو ، ول کنم دستاتو میمیرم
می خواستم تو رو روزانه پیشم ببینم تو بری دل شوره میگیرم
نمیشه کنار بیام با تنهایام با یه قلب داغون این روزا
نمیشه فکرم نره به سمت حرفات به خاطراتمون این روزا
نــه نمیشه فراموش کنم هر چی با تو گذشت
نه نمیشه با هر کی باشم ، دلم با توعه تا همیشه
نــه نمیشه فراموش کنم هر چی با تو گذشت
نه نمیشه با هر کی باشم ، دلم با توعه تا همیشه

تمومه لحظه هامو گذاشتن به پای تو غرق رویا شدم به هوای تو
عاشقت میمونم من و باور کن
بدون که جهت من بست نیست این خیال تو ، یه شهر رو میگردم دنبال تو
بعد تو داغونم من باور کن
نه نمیشه فراموش کنم هر چی با تو گذشت
نه نمیشه با هر کی باشم ، دلم با توعه تا همیشه
نــه نمیشه فراموش کنم هر چی با تو گذشت
نه نمیشه با هر کی باشم ، دلم با توعه تا همیشه
****************************

  • ۹۵/۰۵/۱۳
  • علی امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی