جدیدترین اخبار دنیای موسیقی در سیزده دقیقه

  • ۰
  • ۰

دانـلود موسیقی امیرعلی به نام مجنونم کن

Download New Music By Amir Ali Called Majnoonam Kon

ترانه سرا: امیرعلی موزیک ساز: امیرعلی
تنظیم کننده: مجید الماسی



-----------------
دریافت آهنگ با کیفیت 320
DOWNLOAD
دانـلود موزیک با کیفیت 128
DOWNLOAD
-----------------

متن موسیقی امیرعلی به نام مجنونم کن
****************************
دیوونه بازیات کار دستم داد اینبار
حرفامو باور کن باور کن بی اسرار
جهان مو میگیری زمان ی از من دوری
فکرشم نمی کردم بشم اینجوری
باور کن میترسم از دوری
آرومم کن با یه بوسه ی گرم بدون بهونه مجنونم کن
تو که میدونی عاشقم عاشق من باش
مدیونم کن آره دیوونم کن آره مجنونم کن
آرومم کن نمی دونی چه حس قشنگ یه وقت ی رفیق دارم
واسه گفتن عبارت عاشقتم روی دوباره تکرار م آخه رفیق دارم آره رفیق دارم

روزای من اکنون غرق احساس ه قلبمو میشناسی بسیار زیاد حساسه
اونی که تا دیروز بیخیال بود اکنون پای تو گیره
بهتر یه نگاه بکن از دوریت داره میمیره
باور کن باور کن داره میمیره
آرومم کن با یه بوسه ی گرم بدون بهونه مجنونم کن
تو که میدونی عاشقم عاشق من باش
مدیونم کن آره دیوونم کن آره مجنونم کن
آرومم کن نمی دونی چه حس قشنگ یه وقتی رفیق دارم
واسه گفتن عبارت عاشقتم روی تکرار م آخه رفیق دارم آره رفیق دارم
****************************

  • ۹۵/۰۵/۲۰
  • علی امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی