جدیدترین اخبار دنیای موسیقی در سیزده دقیقه

  • ۰
  • ۰

دانلود موسیقی فواد درخشانفر به نام با تو

Download New Music By Foad Derakhshanfar Called Ba To

ترانه سرا: فواد درخشانفر موزیک ساز: فواد درخشانفر


-----------------
دریافت موسیقی با کیفیت 320
DOWNLOAD
دانلود آهنگ با کیفیت 128
DOWNLOAD
-----------------

متن موزیک فواد درخشانفر به نام با تو
****************************
این یه شروع عالیه برای داستان های ما
معجزه ها شروع شدن خوشبختیمون بی انتها

مفهوم زندگیم شدی ، وابسته ی نگات شدم
دلیل خنده هام شدی عاشق خنده هات شدم

با تو چه بهتر ه حالم با تو چقدر شادمان م
با هم قدم میزنیم ، رویایی میشه حالم

رنگین کمونه عشقت ، آسمون قلب من
این برترین منظره ست ، دستت توی دست من

زمان ی تو آغوش منی مست هوای تو میشم
چشـم ات پر از آرامشه محو نگاه ِ تو میشم

فرقی نداره چی میشه ، خوشبختی تو دستای ماست
زمستونم زیبا ه چون ، بهار توی قلبای ماست

با تو چه بهتر ه حالم ، با تو چقدر شادمان م
با هم قدم میزنیم رویایی میشه حالم

رنگین کمونه عشقت ، آسمون قلب من
این بهتریـن منظره ست دستت توی دست من
****************************

  • ۹۵/۰۵/۲۱
  • علی امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی