جدیدترین اخبار دنیای موسیقی در سیزده دقیقه

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

♪♪♪♪♪♪

فارس کیدذ

farskids,فارس کیدذ,farskids

خستم از این خوابای بد

که از تو میبینم

اشکام میریزن بی حس بت اینبار

میرم به جاهای بد

که تو نیستی نه

آروم میشینم خیره به دیوار

کینه به کنارنمونده اعتمادی بت

زندگیم شده یه جور غیر عادی چرت

گفتی حال نمیده اصلا نه عشق مادی بت

تهش همین میاد پایین عشق واگیرت میکنه

غلط سیرت بزیی بد بلدی

پیشرفته بد ردی که نشینم داستان ای بدتر از این

کجاس این ساعت شب

حرفاشو باید به جمع بدم

تا آسان بشم نمونم بازم به شک

دوست جمعه ها یا همون شریک جرم

نر...م من کلا یکی شبیه تو

آروم بود تمام چی شد قضیه تند

پول ملاک نبود آره بود هزینه رند

میدن این خوابا عذابم بر میاد کارا از آدم

اتحلیل خراب نبوده من هیچزمان تا هم اکنون اعصابم

بخوام برگردم برا من دو قول فسخ

میدونی تو نباشی پروگرام تپل هست

خستم از این خوابای بد

که از تو میبینم

اشکام میریزن بی حس بت اینبار

میرم به جاهای بد

که تو نیستی نه

آروم میشینم خیره به دیوار

عادت دارم --- باز ا تازه

من طاقت دارم ولی اخه تا اندازه

با این تیکه ها نمیشه کامل آسان انتها پازل

تو لوپ مطلبو بگو به من آسان بازه

نبودی دو دل برا من تو بودی موردعلاقم

با .. داشتی تو که شبا غـم میشدی اوکی در آخر

جرقه با تیک خورد بعد با هم فابریک تور

صافو آسان تصمیمو تا انتها کار پیچ خورد

تنهایی بود ناچار برام سخت تو بودی آچار فرانسم

برنامـه شد تو خونم میزدی تا چهار برام حرف

گفتی تو بامنی رک عشقای آخریم شد

فکر کردم موندگاری دوباره بازوری شد

باز رو برف رده پامو پیدا میکنم آسون

ته . یکی میشم واسه خودم

خستم از این خوابای بد

که از تو میبینم

اشکام میریزن بی حس بت اینبار

میرم به جاهای بد

که تو نیستی نه

آروم میشینم خیره به دیوار

  • علی امیدی
  • ۰
  • ۰

♪♪♪♪♪♪






آیرو موزیک

آیرو موزیک,iromusic,آیرو موزیک

هیشکی جاتو نمیگیره

بی تو دل از تمام سیره

میدونی عزیزم هرگز هیچکی جاتو نمیگیره

تو دل عاشقی که واسه تو میمیره

هیچکی جاتو نمیگیره...

پرستوی مهاجرم دلم برات تنگه

ای نازنین مسافرم دلم برات تنگه

دلم برات تنگه...

هیشکی جاتو نمیگیره...

وقتی که نیستی پیشم میمیرمو زنده میشم

با خنده هات غریبه عاشق گریه میشم

وقت ی که نیستی پیشم میمیرمو زنده میشم

با خنده هات غریبه و عاشق گریه میشم

هیشکی جاتو نمیگیره

بی تو دل از تمام سیره

میدونی عزیزم هرگز هیچکی جاتو نمیگیره

تو دل عاشقی که واسه تو میمیره

هیچکی جاتو نمیگیره...

پرستوی مهاجرم دلم برات تنگه

ای نازنین مسافرم دلم برات تنگه

دلم برات تنگه...

هیشکی جاتو نمیگیره...

باز صدایم کن از ناراحتی راهایم کن

باز صدایم کن از راهایم کن

من بی تو هیچم از جهان سیرم

هر جا که باشم بی تو میمیرم

  • علی امیدی
  • ۰
  • ۰



انجام پایان نامه مدیریت

هر چیزی که بتواند اهمیت های گوناگون و مفرق را بپذیرد، به آن متغیر می گویند. بنا به تعریف دیگر، متغیر یک مفهوم است که بیش از دو یا چند ارزش یا عدد به آن اختصاص داده می شود.

به جمله دیگر، متغیربه خصوصیات یی اطلاق می شود که می توان آن ها را مشاهده یا اندازه گیری کرد دو یا چند اهمیت یا عدد را جایگزین آن ها قرار داد. (دلاور) در غالب پژوهش ها به مخصوص پژوهش های کمی، مقوله متغیر همیشه بیان بوده و حساسیتی مخصوص یافته است. جهت محققان و دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی، معرفت دقیق متغیرها، تنوع آن ها، وجوه تمایز متغیرها از سو معرفت نقش آن ها، مقیاس اندازه گیری آن ها از طرف دیگر ارزش ی بسزایی دارد. به علاوه ، آگاهی از انواع مقیاس ها امکان محاسبات آماری هریک از مقیاس ها جهت هر پژوهشگری ارزش خیلی دارد.

نقش متغیرها در پژوهش:

نقش متغیرها در پژوهش های کمی: متغیرها در پژوهش های کمی می توانند نقش های مختلف ی را ایفا نمایند. رایج ترین طبقه بندی در این خصوص عبارتست از:

متغیر مستقل: منظور از مستقل، متغیرهایی است که بر دیگر متغیرها اثر می گذارند. متغیر مستقل به گونه ای مثبت یا بد بر متغیر وابسته تاثیر می گذارد.
متغیر وابسته: متغیرهایی می باشند که متاثر از متغیرهایی دیگرند.
متغیر کنترل: متغیرهایی است که چند متغیر دیگر را تحت کنترل دارند.

متغیرهای تحقیق سه دسته هستند ، متغیرهای وابسته( سمت چپ فرمول) ، متغیرهای مستقل کنترلی ( سمت راست فرمول ).
نقش متغیرها در پژوهش های توصیفی: برخلاف پژوهش های کمی، که متغیرها می تواند چندین نقش ایفا نمایند، متغیرها در پژوهش های توصیفی یا کیفی تنها دارای نقش هستند . با توجه به این که در مطالعات توصیفی، پژوهشگر قصد مداخله در پژوهش را نداشته، صرفا توصیف گر یک تصویر است، لذا ، نقش های معمول در پژوهش های کمی از قبیل مستقل و وابسته در این جا مصداق ندارد.در مطالعات توصیفی، متغیرها تنها نقش را پذیرفته به عنوان متغیر مستقل تلقی می شوند.بقیه تقسیم بندی متغیرها حسب مورد در پژوهش های توصیفی نیز صدق می کنند.

  • علی امیدی
  • ۰
  • ۰



خرید ساعت مچی ارزان

پهتر است قبل از تصمیم به خرید ،معین بکنید چه انتظاراتی از ساعتان دارید. کجا می خواهید آن را مصرف بکنید یا از کجا بایستی آن را تهیه و تولید بکنید همـواره دانستن چند نکته ساده اما اصولی باعث می شود انتخاب های بجا درستی داشته باشیم . دانستن چند نکته جهت گزینش ساعت مچی باعث می شود تا مناسب ترین انتخاب را با تذکر به بودجه ای که در اختیار دارد انجام دهید. خوب است قبل از تصمیم به خرید، معین بکنید چه انتظاراتی از ساعتتان دارید. کجا می خواهید آن را استفاده بکنید یا از کجا بایستی آن را تهیه و تولید بکنید اما قبل از تمام این موارد بایستی میزان بودجه تان معین باشد با دانستن این موراد بهتر است به ساعت فروشی معتبر بروید.

اگر قرار است یک ساعت با برند مشهور گزینش بکنید بهتر است سری به وب سایت برند مربوطه بزنید. بادین مدل ها می توانید شماره سریـال مـدل هایی که مورد پسندتان قرار گرفته را یادداشت بکنید به یکی از نمایندگی یا ساعت فروش های معتبر بروید. نکته بعدی که باید مورد توجه قرارداد این است که اکثر برندهای معتبر نام را حداقل دو بار روی ساعت حک می کنند . این کار را اکثرا ٌ ً درون صفحه و روی قفل با دقت تمام انجام می دهند. این نکات احتمال دارد برای ساعت های تقلبی نیز در نظر گرفته شود ولی غیرشاید که تمام ظرافت جا و همزمان انجام شود.
نمونه تقلبی خیلی از برندها با ظاهری موجه در بیشتر ساعت فروشی ها موجود است. جهت شناسایی این ساعت ها خوبتر است به چند فروشگاه سربزنید و مد های مختلف را ارزیابی بکنید . با این کار چشـم تان به مـدل های مختلف بیشتر آشنا می شود می توانید نمونه های اصل را از تقلبی تشخیص دهید.

بهتریـن مورد ممکن برای خرید ساعت اصل، نمایندگی ها معتبر می باشند اکثرا ً بیشتر فروشگاه های معتبر نماینده رسمی چند برند مفرق هستند . ولی چنانچه باز هم شک دارید می توانید قبل از خرید کمی اطلاعاتتان را بالا ببرید جهت این کار خوب است سری به اینترنت و سایت برند مورد نظر بزنید نمونه های آن ها را ببیندی .حتی می توانید قبل از خرید ، اطلاعاتی را راجع به جنس بند ضدآب بودن یا نبودن ساعت از وب سایت مورد نظر بگیرید.

حال چنانچه برند مورد نظر را یافتید می بایست به وب سایت آن مراجعه بکنید هر چه برند مورد نظر شما وسیع تر باشد اطلاعات درون وب سایت آن بیتشر خواهد بود برای مثال همان ساعت مچی جت ست یا ساعت مچی تراست به صفحه نمایندگی ها مراجعه بکنید ببینید در ایران نماینده دارند یا خیر؟
مهم: پارت «درباره ی برند» سایت مورد نظر می بایست پر محتوی و قانع کننده و از لحاظ تجاری میزان گسترش در آن معین باشد. ذکر نحوه تولید و ساخت محصولات کشور سازنده آن حتی مراحل تهیه و تولید از معین ات برند قوی و با اصالت است .

در صورتی که نماینده ایران آن معین گردد پس این برند دارای خدمات بعد از فروش بوده محصولات اورجینال آن را می وشد با شرایط زیر تهیه و تولید نمود.
حال وهله مهم گزینش شما: ساعت مچی می خواهید خرید بکنید اما نمی دانید این مد اصل یا خیر چه می بایست انجام دهید؟
راه اول: ارتباط با نمایندگی اصلی ساعت در ایران است پرسش کردن نمایندگی های فروش در شهر مورد نظر و یا در صورت موجود بودن به وبسایت ایرانی برند مراجعه شود.
راه دوم : همه محصولات معین ات ظاهری هستند که از روی همان معین ات این تشخیص انجام می گیرد.
برای مثال ساعت: کد پشت درب ساعت (رفرنس یا کد محصول) مچی است برای درک بهتر به مثال های زیر دقت بکنید :
مثال 1: ساعتی شما خریده اید به نام الگانس با کد درب پشت 3537 مردانه آسان فلزی استیل گرد حال این کد را در اینترنت جستجو می کنیم خواهید دید که هیچگونه یافته با مساله مورد نظر شما یافت نشد حتی مشابه آن پس نیز برند این ساعت غیراصیل است هم خود ساعت.

انواع شیشه های ساعت
شیشه (Glass)

در این نوع از شیشه آسان مصرف می شود که در مساوی خش از نوع طلقی آن مقاوم تر بوده اکثرا ٌ از شیشه های پنج تا ده میکرون مصرف می شود. ویژگیها شیشه معمولی را داراست و در مساوی تغییر رنگ در اثر گرما گذشت وقت مقاوم است. این شیشه در مدت 5 الی 10 سال شفافیت خود را حفظ می نماید .
فرد د : در ساعت های فیک ارزان و ساعت های درجه 3 از این نوع شیشه استفاده می شود.

مینرال (Mineral)
در این نوع از شیشه هایی مصرف می شود که بعد از قوطه ورشدن در مایع مخصوص و گرما دادن به شیشه باعث مقاوم شدن سطح شیشه در مساوی خش ضربه می گردد.
کاربر د: ساعت های فک درجه یک و گاهاً درجه 2 ساعت های برند ارزان قیمت.

هارد مینرال (Hard Mineral)
در این نوع از شیشه های استاندارد مصرف می شود که با گرما و روکش یوی آن را در مساوی خط خش تغییر رنگ فشار مقاوم می کنند ولی ر نهایت ضد خش محسوب نمی شود.
کاربر د: بیشتر ساعت های برند گاهاً ساعت های درجه دو برندها(کپی اصل)

سافایر(sapphier)
در این نوع از همان معین ات شیشه هارد مینرال استفاده می شود با این فرق که با یووی خیلی مقاوم و رد گرما بالا شیشه ضد خش می شود اما رد مساوی ضربات شکننده و گاها در مساوی خراش های شدید پایداری را از دست می دهد.
فرد د: ساعت های برند گـران قیمت ( در حال حاضر حدوداً 500 هزار تومان به بالا) ساعت های فیک درجه یک ( کپی اصل ) و نو ا در موبایل های صفحه لمسی ضد خش.

اسکرش سافایر – سافایر کریستال (Sapphire Crystal)
دراین نوع ضمن رعایت استانداردهای سافایر از نوعی مواد ضد خش بر روی شیشه مصرف می شود که شیشه را کاملا ضد خش و خیلی مقاوم در مساوی ضربه می نماید که اما باز در مساوی ضربات شدید پایداری نداشته شکننده است .
کاربر د: ساعت های برند گـران قیمت ( بیشتر از میلیون تومان ) و ساعت های فیک درجه یک (کپی مهم )

کریستال یاقوت کبود- کریستال اسکرش سافایر( resistant sapphire crystal)
در این نوع از ماده سیلیکن که سخت ترین سنگ بعد از الماس است در شرایط بسیار زیاد پیچیده تولید می شود . جهت تولید کریستال یاقوت کبود از پودر بسیار زیاد ریز نمک خالص باقطر کمتر از یک میکرون مصرف می شود . این ماده در مقابل گرما 2050 درجه سانتیگراد در دستگاه blowpipe تبدیل به ماده ای به نام استالاگمیت stalagmite یا سنگ سنباده می شود.
پس یکسان سازی سطح تا ضخامت 2 صدم میلیمتر به منظور تنظیم ضخامت سطوح بالا پایین زاویه های مورب انجام می گیرد و بعد از آن پلیش شیمیایی بر روی هر دو طرف انجام می پذیرد.
کاربر د: عموماً در ساعت های لاکچری ( بالاترین کلاس ساعت در سوئیس) گاها ساعت های کلاس A مصرف می شود( به تکنولوژی تولید و ساخت بالا گـران قیمت بودن این فرآیند)

کریستال یاقوت کبود ضدانعکاس- کریستال اسکرش سافایر (Anti-reflective scratch- resistant sapphire crystal)

در این نوع شیشه بعد از انجام کار های کریستال یاقوت کبود کار زیر نیز انجام می گیرد:
شیشه کریستال به یک آزمایش گاه استریل منتقل شده و در جهت تصحیح رفلکس نور داخـل کوره قرار می گیرد. این سیستم باعث حذف 99 درصد از بازتابها انعکاس نورهای مزاحم شده باعث شفافیت هرچه بیشتر صفحه ساعت دید می شود . فرد د : فقط در ساعت های لاکچری(مانند ادوکس و رولکس و ...)

  • علی امیدی
  • ۰
  • ۰

انواع ویروسها

ویروس های سکتور بوت (سکتور از بخش بندی های محیط بر روی دیسک ها است ) .

خرید آنتی ویروس

آنتی ویرویس,خرید آنتی ویروس,antikade

ویروس های سکتور بوت، اولین نوع ویروس هایی بودند که مشاهده شدند. آنها از طریق تغییر دادن سکتور بوت –بخش ی از سخت افزاری از دیسک که در آن برنامـه ای قرار می گیرد که باعث شروع به کار رایانه شما می شود –گسترش می یابند.

وقت ی که شما رایانه را روشن می بکنید ، سخت افزار به دنبال برنامـه سکتور بوت –که اکثرا برروی دیسک سخت است، ولی می تواند بر روی فلاپی یا سی دی هم باشد – می گردد تا آن را اجرا نماید . این پروگرام با اجرا شدن، وقفه سیـستم علت را در حافظه بار گذاری می نماید . (Load)

یک ویروس سکتور بوت، ورژن اصلی برنامـه سکتور بوت را با نسخه ای تغییر یافته ومربوط به خود جایگزین کرده ونسخه اصلی را اکثرا ٌ در جایی دیگر روی دیسک سخت پنهان می نماید . زمان ی که شما در بار بعدی دستگاه را روشن می بکنید ، سکتور بوت آلوده شده، مورد مصرف از سخت افزار قرار خواهد گرفت وپس ویروس فعال خواهد شد.

پس در صورتیکه شما دستگاه را به وسیله دیسکت آلوده- دیسک های نرمی که سکتور بوت آلوده دارند- راه اندازی بکنید ، در نهایت آلوده به ویروس خواهید شد.

بسیاری از ویروس ها ی سکتور بوت در حال حاضر دیگر جزءویروس های کهنه وقدیمی محسوب می شوند. آنهایی که جهت دستگاههای تحت سیستم علت DOSنوشته شده بودند، اکثرا نمی توانند از طریق سیسـتم علت ها ی ویندوز 95، 98، ME، NT، 2000وXP بودند، گسترش یابند، گرچه ممکن است گاهی وقتها اوقات این سیسـتم علت هارا از راه اندازی صحیح متوقف کنند.

معرفی ویروس هایی از این نوع :

ویروس Form:ویروسی است که بعد از 10سال بعد از اولین مشاهده، هنوز هم:ویروس رایج است.

ورژن مهم آن در روز 18هر ماه، فعال شده ووقتی که هر دکمه ای بر روی صفحه کلید بصورت فشرده شود، باعث ایجاد یک کلیک می شود.

ویروس Parity Boot: ویروسی است که به طور تصادفی پیام PARITY CHECKویروس نمایش داده وسیـستم علت را قفل می نماید . این پیام مانند پیام واقعی است که به ایجاد خطا در حافظه رایانه نمایش داده می شود.

ویروس های انگلی :

ویروس های انگلی که با نام ویروس های فایل هم شناخته می شوند، را به برنامـه ها یا همان فایـل های قابل اجرا پیوند می زنند.

زمان ی که شما اجرای برنامـه آلوده شده توسط ویروسی را شروع می بکنید ، در ابتدا ویروس اجرا خواهد شد. پس ویرو س ها برای مخفی نگاه داشتن خود، برنامـه مهم را اجرا می نماید . سیسـتم علت دستگاه که ویروس را بخشی از برنامـه اجرا شده بوسیله شما می داند، به آن مجوزهای اجرا را می دهد. این مجوز ها به ویروس مجوز می دهند تا از خود کپی بسازد، خود را در حافظه رایانه قرار داده وبدنه را آزاد نماید .

ویروس های انگلی در تاریخچه ویروس ها از نخستین انواع آنها هستند ، ولی در حال حاضر هم از تهدیدات واقعی به شمار می روند. شبکه اینترنت که گسترش برنامـه ها را آسان تر کرده ، به ویروس ها فرصتی ی جهت گسترش داده است.

معرفی ویروس هایی از این نوع :

ویروس Jerusalem:در جمعه های با تاریخ 13هرماه، تمام پروگرام های اجرا شده در رایانه را پاک می نماید .

ویروس CIHیا همان Chernoby:در روز 26 از ماههای معین ی، اطلاعات چیپ :بایوس را بازنویسی کرده واز بین می برد. با این کار رایانه غیر قابل مصرف می شود. این ویروس همین طور اطلاعات دیسک سخت را بازنویسی می کنند.

ویروس Remote Explorer:ویروس Remote Explorer) ) WNT/RemExpفایل اجرایی ویندوز NTرا آلوده می نماید . این ویروس اولین ویروسی بود که توانست را به عنوان یک سرویس –پروگرام هایی که در ویندوز NTحتی در زمان هایی که فردی Log inنکرده ، اجرا می شوند، در ویندوز NTاجرا نماید .

ویروس های ماکرو (کلان دستور) :

ویروس های ماکرو که از ویژگی ها ی پروگرام نویسی ماکرو سود می برند، دستوراتی هستند که در دستورات درون فایل ها ادغام شده وبه صورت اتوماتیک اجرا می شوند.

بسیاری از پروگرام ها مانند برامه های واژه پرداز یا تهیه و تولید کننده صفحه وسیع از ویژگی برنامـه نویسی ماکرو مصرف می کنند.

ویروس ماکرو، پروگرام ماکرو اس ت که می تواند از خود کپی ساخـته واز فایلی به فایل دیگر گسترش پیدا نماید . در صورتیکه شما فایلی را باز بکنید که حامل ویروسی ازنوع تمام چیز ماکرو است، در اینصورت ویروس را در فایل های آغازین اجرای آن پروگرام کپی می نماید واین وقت است که رایانه آلوده شده است.

زمانی که شما در وهله بعد فایلی را باز می بکنید از همان برنامـه استفاده می نماید ، ویروس، آن فایـل را هم آلوده کرد. در صورتیکه رایانه شما در شبکه باشد، این آلودگی سریع گسترش پیدا می نماید ودلیل آن هم این است که وقتی که شما فایلی آلوده را برای شخص دیگری می فرستید، اوهم با باز کردن فایـل آلوده خواهد شد.

یک ماکروی مخرب همچنین می تواند باعث بپدیدار شدن تغییرات در اسناد یا تنظیمات شما شود.

ویروس های ماکرو می توانند فایـل هایی که در بیشتر ادارات مورد استفاده قرار می گیرند را آلوده کنند وهمچنین برخی از آنها می توانند چندین نوع مفرق از فایل ها مانند فایل های پروگرام های Wordیا Excelرا تحت اثر قرار دهند. همین طور آنها می توانند به تمام فایـل هایی که بوسیله پروگرام میزبان آنها مورد اجرا قرار می گیرد، گسترش پیدا کنند، بالاتر از تمام اینکه آنها می توانند براحتی گسترش پیدا کنند، جهت چه که اسناد بطور دائمی در نامـه های الکترونیک وب وب سایت ها در حال تبادل هستند .

معرفی ویروس هایی از این نوع:

ویروس WM/Wazzu:فایل های تولید و ساخت شده توسط پروگرام Wordرا آلوده می سازد. این ویروس بطور تصادفی در بین هر یک تا سه کلمه، عبارتwazzuرا قرار می دهد.

ویروس OF97/Crown-B:فایل های پروگرام هایPower pointوExcel، Wordرا آلوده می نماید . وقتی که این ویروس، فایلی از پروگرام Wordرا آلوده می سازد، بخش حفاظت ی ماکرو دربقیه پروگرام های پروگرام Officeرا از کار انداخته واز این طریق آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

ویروس های برتر

کدامیک از ویروس ها تا بحال بیشترین موفق یت را داشته اند؟در این پارت گزیده ای از ویروس هایی آورده می شود که توانسته اند :به دور ترین نقاط انتقال پیدا کنند، بیشترین تعداد رایانه را آلوده کنند، ویا اینکه بیشترین طول عمر را داشته باشند.

  • علی امیدی
  • ۰
  • ۰

جهت چه پینگ این قدر مشهور شده است؟



سرویس کاهش پینگ,کاهش پینگ,خرید سرویس کاهش بینگ

چنان که گفتیم پینگ ساده‌ترین راه برای اطمینان از کار کردن تمام اجزای یک شبکه یا یک هاست ویِژگزینشه است. پینگ یک درخواست اکو (echo request) 32 بایتی با استفاده از پروتکل ICMP می‌فرستد همان گونه که از اسمش معلوم است تنها کاری که گیرنده می بایست انجام دهد اکو کردن پیام است. ی پیام را دریافت کردید می‌فهمید که هاست مقصد و هم کل شبکه سرپا در حال کارند.

اما ترافیک واقعی اینترنت خیلی بزرگ‌تر است و داده‌ها اکثرا در اندازه ‌های کیلوبایت و مگابایت مبادله می‌شوند که هزاران و میلیون‌ها بار بزرگ‌تر از بسته‌های پینگند. بسته‌های داده‌ی واقعی بایستی به صورت تکه تکه ارسال شوند سرورهایی که می بایست آن‌ها را دریافت کنند یا فوروارد کنند واقعا ً به زحمت می‌افتند. پروتکل‌های مورد استفاده نیز کاملاً مفرق ند (HTTP، SMTP، FTP و…). اصلاً می‌توان مسیریاب‌ها را چنان پیکره‌بندی کرد که بسته‌های پینگ را که کاری با ترافیک معمول اینترنت ندارند در اولویت قرار دهند و پینگ را ارتقا داد. به علاوه بین دو نقطه مجموعه‌ی پیچیده از گره‌ها لینک‌های ارتباطی سریع و کند قرار دارند که دستور پینگ تقریباً هیچ اطلاعی درمورد این تنگناها به شما نمی‌دهد.

اما پینگ یک دستور زیاد آسان است؛ مدت بسیاری است که وجود داشته تمام با آن آشنا هستند . همه‌ی سیسـتم علت ‌ها به عنوان یک جزء استاندارد دستور پینگ را در خود دارند، در نتیجه پینگ کردن رایگان و دم دست است. اضافه کردن پینگ به برنامـه ‌های دیگر کاری ندارد دیگر روش‌ها وسائل های اندازه‌گیری سرعت اینترنت پیچیده‌ترند احتمالا نیاز به نصب یا آموزش داشته باشند.

و اما پینگ تأخیر نقطه به نقطه را نشان می‌دهد که در مورد تأثیر آن در ارتباطات اینترنتی ماهواره‌ای و رابطه‌ی آن با پهنای باند توضیح دادیم.


چگونه پینگ تایم هاست یا سرور را کاهش بدهید؟

نخست این‌که در انتخاب سرور هاست نمی‌توان فقط به پینگ تایم توجه کرد. در موارد ی اصلاً باید از پینگ تایم پایین صرف نظر کرد. اگر شما یک سرور هاست با پورت ۱۰۰ مگابیت با برترین اتصال اینترنت تولید و ساخت بکنید ولی اتصال اینترنت خودتان (یعنی اینترنتی که از ISP تولید و ساخت کرده ‌اید از آن می‌خواهید به سرورتان از راه دور وصل شوید) پایدار نباشد پایین و بالا زیاد داشته باشد پینگ تایم شما به سرور زیاد خواهد شد. پینگ چیزی نیست که تنها سرور هاست در آن تأثیر داشته باشند. عوامل متعددی بر زمان پینگ یا تأخیر موثر ند:

۱-واضح است: فاصله‌ی شما تا سرور. چنانچه شما در ایرانید پینگ تایم شما به یک سرور ایرانی کم‌تر خواهد بود، هر چند این سرور پهنای باند کم‌تری نسبت به سروری در آن سر جهان داشته باشد.

۲-اتصال اینترنت شما: اتصال اینترنت کم سرعت، با قطعی وصلی مکرر و بالا و پایین زیاد زمان پینگ را ارتقا می‌دهد.

۳-مصرف پهنای باند: اگر شما تا نفس انتها اتصال اینترنت‌تان را به کار گرفته‌اید اما اگر چه پینگ کردن پهنای باندی که به چشـم بیاید نمی‌خواهد شاید وقت پینگ‌تان خیلی شود.

۴-مسیریاب‌ها، گره‌های میانی: هر مسیریاب گره میانی که بر سر راه رابطه شما تا سرور هاست مورد نظر قرار گرفته باشد قدری بر پینگ می‌افزاید.

۵-پروگرام ‌های در حال اجرا: بسته‌های پینگ اکثرا ٌ ً بسته‌های اولویت‌داری نیستند. اگر تمام منابع پردازشی سیستم در حال مصرف باشد احتمال دارد بر زمان پینگ شما افزوده شود.

۶-فایروال: این وسائل ها رفیق دارند تمام بسته‌های ورودی را چک کنند؛ پس بر زمان انتقال بسته‌ها می‌افزایند.

۷-اتصالات بی‌سیم: اتصالات بی‌سیم باید سیگنال‌های دیجیتال را برای ارسال به سیگنال‌های رادیویی تبدیل کنند. این کار بر پینگ شما اثر بد می‌گذارد.


کاهش زمان پینگ برای گاهی کاربر دها ارزش حیاتی دارد در موارد ی ارزش چندانی ندارد. برای دانـلود فایل‌های بزرگ یا مرور معمولی وب، جهت هاستینگ وب‌سایت‌های عمومی نیازی نیست چندان بابت زمان پینگ به استرس داد. ولی برای ارتباطات آنلاین به ویژه ارتباطات آنلاین هم‌زمان صوتی عکس ی پینگ مهم است. اصولا ً هر جا که مفهوم زنده بودن رابطه بیان باشد زمان پینگ ارزش پیدا می‌کند. جهت بازی‌های ویدیویی چندفرد ه‌ی آنلاین پینگ تایم کم ضروری و حیاتی است. چنانچه شما از دیگر بازی‌کنان پینگ تایم بیش‌تری داشته باشید احتمال دارد مشغول شلیک به هدفی باشید که قبلاً نابود شده و هنوز خبرش به شما نرسیده یا با دشمن رودررو شوید و درحالی که خیال می‌کنید دمار از روزگارش درآورده‌اید خودتان به دست حریف نیست شده باشید! اما پینگ بسیار زیاد پایین در مقایسه با حریفان نیز همیشه برترین مورد نیست.

با دانستن عوامل بیشتر شدن زمان پینگ حدس زدن راه‌های کاهش زمان پینگ چندان دشوار نیست. اولین راه کم شدن فاصله است. منظور این نیست که خودتان جابه‌جا شوید. ابه احتمال زیاد ش کم است حاضر باشید به خاطر خوب یت در یک بازی آنلاین ترک وطن بکنید . اما اگر بتوانید جهت بازی‌تان به سرورهایی وصل شوید که پینگ تایم کم‌تری دارند این کار را بکنید. برخی وقتها استفاده از سرویس‌های تونل‌زنی (tunneling) جواب می‌دهد. این سرویس‌ها شما را از طریق IP واسط به سرور مورد نظرتان وصل می‌کنند و ً می‌کوشند کوتاه‌ترین مسیر را به سمت هاست مورد نظر پیدا کنند.

اگر قصد خرید سرور گیم یا سرور هاست دارید و جهت تان پینگ اولویت دارد بهتر است به دنبال سرورهایی باشید که کم‌ترین فاصله را با شما دارند.

غیرفع ال کردن فایروال، بستن برنامـه ‌هایی مثل دانـلود منیجرها، مطمثن شدن از تمیـز بودن رایانه از ویروس‌ها بدافزارها، بستن همه‌ی برنامـه ‌ها و پروسه‌های غیرضروری در حال اجرا هم می‌تواند مفید باشد.

عدم استفاده از اتصالات اینترنتی بی‌سیم، و تعویض کابل‌های قدیمی نیز ممکن در شرایط ناچاری موثر باشد. اما تغییر ISP تهیه و تولید ‌ی اشتراک اینترنت بهتر حتمـا ً موثر است.

در نهایت چنانچه تنها پینگ جهت تان خیلی مهم است می‌توانید تنظیمات MTU (ماکزیموم واحد انتقال داده) را تغییر دهید. با کم کردن از اندازه‌ی MTU سرعت دانلود آپلودتان محدود خواهد شد اما تأخیر کم شدن پیدا خواهد کرد در بازی‌های انلاین که انتقال فایل‌های بزرگ در کار نیست این کار می‌تواند موثر باشد. با مصرف از بسته‌های کوچک سربار TCP/IP بیشتر شدن پیدا می‌کند، اندازه انتقال بار مفید کاهش پیدا می‌کند و فقط خاصیت ‌اش این است که بسته‌های کوچک‌تر شده زودتر کانال انتقال کم‌سرعت شما را خالی می‌کنند.

گاهی ISPها و به‌ویژه اینترنت‌های متعلق به شرکـت ‌ها، مؤسسه‌ها دانشگاه ‌ها احتمالا گاهی پورت‌ها را ببندند یا در آن‌ها تأخیر ایجاد کنند. این کار اکثرا ٌ ً به طور ویِژگزینشه جهت مواجهه با وسائل های اشتراک فایل غیرقانونی انجام می‌شود اما می‌تواند جهت کاربر دهایی مثل بازی‌های آنلاین ضرردار باشدو اما از اتلاف جامعه‌ی بشری پیش‌گیری نماید ! چنانچه چنین اتفاقی افتاده باشد اکثرا ً از طریق پینگ نمی‌توانید به آن پی ببرید مگر این‌که این ایجاد تأخیر روی بسته‌های پینگ اعمال شده باشد.

دستور trace-route می‌تواند در پیدا کردن علت پینگ بالا به کار بیاید. دستور پینگ رفت و برگشت کلی را از مبدأ تا هاست مقصد محاسبه می‌کند. ولی اگر وقت پینگ خیلی باشد برای تان معین نمی‌کند که مساله از کجای مسیر بوده است. ستور trace-route اما آمار تک تک گره‌هایی را که در مسیر به آن‌ها بر می‌خورد برمی‌گرداند. اگر یکی از این هاست‌های میانی به ازدحام بسته‌های پینگ شما را بیش‌تر از میزان معمول نگه دارد با دستور trace-route می‌توانید آن را پیدا بکنید . وجود علامت * در خروجی این دستور برای یک گام (hop) نشانه‌ی مساله در آن گره میانی است. حال اگر بتوانید به طریقی مسیر اتصال‌تان به هاست مقصد را تغییر دهید که از این گره میانی کُند پرهیز بکنید این دستور به دردتان خورده است.

  • علی امیدی
  • ۰
  • ۰



آموزش fl studio

از سال 1669 میلادی در ایران باستان برآمدن وفرورفتن خورشیدگروهی به نواختن طبل کوس کرنا می پرداختند.
در اوستا بخش یسناها آمده است که پزشکان بیماران را با آهنگ ایرانی بهبود می کردند. در آن زمان سه نوع موزیک آئینی( دینی) بزمی رزمی مرسوم بوده است، همچنین در جشن های طبیعت روزهای تاریخی ملی نواها موزیک ایرانی مخصوص ای اجرا می شد.
درزمان هخامنشیان سرودها و ترانه‌هایی به نام هوره در جنگ ها و جشن ها اجرا می کردند که امروز ه در ایلام سرزمین های غرب ایران با همین نام رایج است.
در زمان ساسانیان به مخصوص بهرام گور خسرو پرویز موسیقی دان هایی زیر نظر وزیر دربار خرم باش کار می کردند. در جشن های بزرگ این نوازندگان خنیاپرهزینه نواهای کوناگونی اجرا می کردند.
در شاهنامـه آمده بهرام گور تعداد ده هزار لوری (خنیاگر) از هند جهت پایکوبی و شادی مردم به ایران آورد.

نبد هیچ مانند بهرام گور به داد و بزرگی فرهنگ و زور


موسیقی ‌دانان ایران باستان:
مشهور ترین موسیقی ‌دان‌های قبل از اسلام به شرح زیر بودند:
1.باربد
2.سرکش
3.رامتین
4.بامشاد
5.آفرین
6.نکیسای چنگ نواز

باربد جهت هـر روز هفته نوایی تهیه و تولید که به هفت خسروانی زیاد دیده شده است. همین طور برای هـر روز ماه سی لحن یا سی دستان و برای 360 روز سال غیر از پنجه دزدیده 360 دستان را ساخت.
موزیک جامه دران که در ردیف موسیقی ایرانی است از ساخـته های نکیسا است که با چنگ نواخته است.
دستان دیگری به نام دستان راست است که باربد آن را ساخت و امروزه جزو دستگاه های هفت گانه موسیقی ایرانی است.
همین طور بایستی به موزیک ها و دستان نوروز بزرگ ارایش خورشید ، ماه برکوهان، گنج کاووس، تخت تاقدیس سوگ سیاوش .. اشاره کرد.

ردیف:
ردیف دستبرخی امروز ایران از دوره آقا علی اکبر فراهانی باقی مانده است. آقا علی اکبر فراهانی به ‌واسطه میرزا تقی خان فراهانی ( نوازنده تار دوره ناصر الدین شاه ) برای نشر موسیقی ایرانی به دربار دعوت شد.
پس این موسیقی بوسیله آقا غلامحسین به دو پسر علی اکبر خان به نام های میرزا حسینقلی میرزا عبدالله آموخته شد آنچه از آهنگ باستانی ایران امروزه مورد مصرف ‌تر زیاد دیده شده ‌تر است دسته ‌بندی موزیک توسط این دو استاد در قالب مجموعه نواخته‌ها آموزش هایشان است که به نام «ردیف موسیقی » نامیده می‌شود.
ردیف در واقع مجموعه ‌ای از مثال‌های ملودیک در موزیک ایرانی است که تقریباً با کلمه رپرتوار در موسیقی غربی هم‌ مفهوم است. یک مجموعه ردیف، مجموعه مثال‌هایی موسیقایی از هر کدام از گوشه‌هایی دستگاه ‌است که نشان دهنده نسبت نت‌های مورد استفاده در آن گوشه و حال هوا ی حس ی آن است..
گردآوری و تدوین ردیف به شکل امروزی از اواخر سلسله زند و اوایل سلسله قاجار شروع شده ‌است. به مفهوم در اوایل دوره قاجار سیستم مقامی آهنگ ایرانی تبدیل به سیستم ردیف دستگاهی شد و جای مقام‌های چند گانه را هفت دستگاه و پنج آوازگرفت.

ردیف‌هایی که اکنون موجودند حاوی ردیف میرزا عبدااله، ردیف آقا حسینقلی،ردیف ابولحسن صبا،ردیف عالی علی اکبرشهنازی،ردیف موسی زیاد دیده شده ی،ردیف دوامی، ردیف طاهرزاده، ردیف محمودکریمی، ردیف مرتضی نی‌داوودو... می باشند . امروزه،ردیف میرزا عبدالله، ردیف صبا، ردیف شهنازی و دوامی فرد ی زیادتری دارند.

دستگاه:
هر دستگاه موسیقی ایرانی، توالی ‌ای از پرده‌های مختلف موسیقی ایرانی است که انتخاب آن توالی حس و شور خاصی را به شنونده انتقال می‌دهد هردستگاه از تعداد بسیاری گوشه آهنگ تشکیل شده ‌است ً بدین شیوه ارائه می‌شود که از در آمد دستگاه شروع می‌کنند به گوشه اوج یا مخالف دستگاه در میانه ارائه کار می‌رسند ،پس با فرود به گوشه‌های پایانی ارائه تصنیف اجرای خود را به انتها می‌رسانند.

موسیقی سنتی ایران حاوی هفت دستگاه پنج آوازاست
هفت دستگاه ردیف موزیک سنتی ایرانی عبارت‌انداز:
1.دستگاه شور
2.دستگاه سه گاه
3.دستگاه چهارگاه
4.دستگاه همایون
5.دستگاه ماهور
6.دستگاه نوا
7.دستگاه راست پنج گاه

آواز:
اکثرا ً قسمت ی از دستگاه مورد نظر است که می‌توان آنرا دستگاه فرعی نامید آواز از نظرفواصل با دستگاه مورد نظر یکسان یا شبیه بوده و می‌تواند شاهد و یا ایست مفرق ی داشته باشد. به‌طور مثال آواز دشتی از متعلقات دستگاه شور و از درجه پنجم آن است .

آوازهای متعلق به دستگاه موزیک ایرانی ۵تا هستند عبارت‌اند از:
آواز ابوعطا متعلق به دستگاه شو (درجه دوم)
آواز بیات ترک (بیات زند) متعلق به دستگاه شور (درجه سوم)
آواز افشاری متعلق به دستگاه شور ( درجه چهارم)
آواز دشتی متعلق به دستگاه شور ( درجه پنجم)
آواز بیات اصفهان متعلق به دستگاه همایون ( درجه چهارم)

  • علی امیدی
  • ۰
  • ۰

♪♪♪♪♪♪










download persian music

persian radio,download persian mp3,iranian music download,persian music download,download persian music,iranian music,persian music

یه نفر اومده تویه جهان م تازگیا

اسم اون رو لبم میاد هر لحظه بی هوا

بخدا دل من میریزه با هر یه نگاش

عاشقم عاشقه حس خوب خندیدناش

تیکه تیکه داره دلمو میبره

اون چشـم اش از یه جهان سره

تمام حرفاش به دلم میشینه

زندگی با اون شیرینه

جهان جهان تمام عشقه بینمون

تمام ی جهان م شده عشق اون

زندگی خوب ه وقتایی که با منه

قلب من واسش میزنه

من پیشش آرومم

وقتی که باهامه

دستامو میگیره

جهان تو دستامه

تمام ی جهان مه

میپیچه عطر اون بارون که میباره

دیوونم میکنه آره این اقراره

قلبم دوسش داره...

تیکه تیکه داره دلمو میبره

اون چشم اش از یه جهان سره

تمام حرفاش به دلم میشینه

زندگی با اون شیرینه

جهان جهان تمام عشقه بینمون

تمام ی جهان م شده عشق اون

زندگی بهتر ه وقتایی که با منه

قلب من واسش میزنه

تیکه تیکه داره دلمو میبره

اون چشم اش از یه جهان سره

تمام حرفاش به دلم میشینه

زندگی با اون شیرینه

جهان جهان تمام عشقه بینمون

تمام ی جهان م شده عشق اون

زندگی خوب ه وقتایی که با منه

قلب من واسش میزنه

  • علی امیدی
  • ۰
  • ۰



آموزش C#

آشنائی با زبان برنامـه نویسی #C

مایکروسافت در مصاف با جاوا، بدنبال ارائه زبان کامل بود که سایه جاوا را در میادین پروگرام نویسی کم رنگ تر نماید. ممکن است بهمین دلیل باشد که #C را ایجاد کرد. شباهت های بین دو زبان خیلی چشم گیر است. مایکروسافت در رابطه با میزان استفاده گسترش زبان فوق بسیار زیاد خوشبین بوده و امیدوار است بسرعت زبان فوق گستردگی مقبولیتی به مراتب بیشتر از جاوا را نزد پیاده کنندگان پروگرام پیدا نماید .

با توجه به نقش محوری این زبان، از آن بعنوان مادر زبانهای برنامـه نویسی در دات نت نام برده می شود. مورد فوق به تنهائی، می تواند قانع کننده ای جهت یادگیری این زبان باشد، ولی دلایل زیاد دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به گاهی از آنها اشاره می گردد.

بیان شدن بعنوان یک استاندارد صنعتی
انجمن تولیدکنندگان رایانه اروپا (ECMA) زبان #C را در سوم اکتبر سال 2001 بعنوان استاندارد پذیرفته (ECMA-334) بدنبال آن تلاش های وسیع ی جهت کسب گواهی ISO هم انجام شده است. زبان فوق در ابتدا بوسیله شرکت مایکروسافت و بعنوان بخشی از دات نت پیاده سازی و بلافاصله بعد از آن توسط کمپانی های اینتل، هیولیت پاکارد و مایکروسافت مشترکا، جهت استاندارسازی توصیه گردید.

زبان #C بگونه ای طراحی شده است که نه فقط وابستگی به Platform ویِژگزینشه را ندارد، بلکه در اکثرا ٌ موارد وابستگی RunTime نیز ندارد. کامپایلر #C می تواند بر روی هر نوع معماری سخت افزاری طراحی اجرا گردد. در برخی از ورژن های اولیه کامپایلر زبان فوق که بوسیله گاهی از مجموعه های جانبی ارائه شده است، کدهای #C را به بایت کدهای جاوا کمپایل می کنند. یکی از چنین کامپایلرهائی را می توان در وب سایت Halcyonsoft.com مشاهده نمود. پس کدهای #C براحتی قابلیت حمل بر روی محیط های مفرق را دارا خواهند بود.

معین ات تعریف شده زبان #C بابقیه استاندارهای تعریف شده ECMA شبیه (ECMA-335) CLI (Common Language Infrastructure) بخوب ی مطابقت می نمایند. CLI قلب و روح دات نت CLR(Common Language Runtime) است. اولین ورژن از کامپایلر زبان #C که از CLI استفاده می نماید ، NET Framwork. مایکروسافت است.

با توجه به موارد گفته شده، معین می گردد که این زبان بسرعت بسمت استاندارد شدن حرکت با تایید استانداردهای مربوطه از طرف انجمن های معتبر بین المللی و پشتیبانی فراگیر شرکت های معتبر رایانه ی در جهان مسیر را بسمت جهان ی شدن ببهتر ی طی می نماید.

#C چیست ؟
طراحان زبان #C با تاکید و الگوبرداری مناسب از ویژگی ها ی زبانهائی شبیه ++C، C جاوا نادیده گرفتن گاهی از امکانات تامل برانگیز کم مصرف شده در هر از زبانهای فوق، یک زبان برنامـه نویسی مدرن شی گراء را طراحی کرده اند. در موارد ی، برخی از خصوصیات ی استفاده نشده و درست درک نشده در هر یک از زبانهای گفته شده، حذف یا با اعمال کنترل های ضروری بر روی آنها، زمینه ایجاد یک زبان آسان و ایمن برای اکثرا ٌ پیاده کنندگان نرم افزار بوجود آمده است. برای مثال C و ++C می توانند مستقیما با مصرف از اشاره گرها عملیات دلخواه خود را در حافظه انجام دهند. وجود توانائی فوق جهت نوشتن برنامـه های رایانه ی با کارائی بالا ضرورت مهم دارد. ولی در صورتیکه عملیاتی اینچنین بدرستی کنترل هدایت نگردند، می تواند باعث ظهور موارد (Bugs) بیشماری گردد.

طراحان زبان #C، با درک ارزش موضوع فوق، این ویژگی را کماکان در آن گنجانده ولی بمنظور جلوگیری از مصرف نادرست و ایجاد اطمینان های ضروری مسئله حفاظت هم مورد توجه قرار گرفته است. جهت استفاده از ویژگی فوق، برنامـه نویسان می بایست با صراحت به روشنی خواسته را از طریق مصرف از Keyword های مربوطه اعلان نمایند( فراخوانی یک توانائی استفاده از آن).

#C بعنوان زبان شی گراء عالی است. این زبان First-Class را برای مفهوم Property (Data Member) بهمراهبقیه خصائص عمومی برنامـه نویسی شی گراء پشتیبانی می نماید . در C ++C جاوا یک متد get/set اکثرا جهت دستیابی به خصوصیات ی هر Property استفاده می گردد. CLI همچنان تعریف Property را به متدهای get/ser ترجمه کرده تا بدین طریق بتواند دارای حداکثر رابطه متقابل بابقیه زبانهای برنامـه نویسی باشد. #C بصورت فطری Events ، Declared Value، Reference Type Operator Overloading را هم پشتیبانی می نماید .

کد مدیریت یافته
با استفاده از نسخه پیاده سازی شده #C توسط مایکروسافت، می توان همیشه کد مدیریت یافته ای را تولید کرد. برنامـه #C بعد از کامپایل، بصورت پروگرام ای در خواهد آمد که حاوی دستورالعمل های تلفیق شده ( CIL (Common Intermediate Language است (درست بر خلاف دستورالعمل های مختص اتومبیل خاص). CIL (گاها با نام MSIL(Microsoft Intermediate Language) با به اختصار IL نیز نامیده می شود ) در مفهوم مشابه بایت کدهای جاوا بوده و حاوی مجموعه ای از دستورالعمل های سطح پایین قابل فهم بوسیله تکنولوژی مبتنی بر CLI مثل CLR مایکروسافت خواهد بود. این برنامـه ها بدین دلیل کد مدیریت یافته، نامیده می شوند که CLR مسئولیت تبدیل این دستورالعمل ها به کدهای قابل اجرا برروی اتومبیل و ارائه اکثرا ٌ سرویس های مهم برای کدینگ مثل : Garbage Collection، مدیریت Heap عمر مفید Object و یا Type Verification را فراهم می نماید .

روش یادگیری #C
یادگیری این زبان جهت افرادی که دارای سابقه آشنائی با یکی از زبانهای پروگرام نویسی ++C، C یا جاوا باشند کار مشکلی نخواهد بود، حتی افرادی که آشنائی اولیه با جاوااسکریپت و یا دیگر زبانهای برنامـه نویسی مثل ویژوال بیسک می باشند ، امکان پذیر آسان خواهد بود. گاهی از پروگرام نویسان پیشرفته بر این باور می باشند که #C نسبت به VB.NET با اقبال بیشتر و سریعتری مواجه خواهد شد، چراکه #C نسبت به ویژوال بیسک خلاصه تر است. حتی برنامـه های بزرگ و پیچیده ای که توسط #C نوشته می گردند خواناتر، کوتاه زیبا خواهند بود. برخی از خصوصیات ی ارائه شده در #C نظیر Unsigned Integer، Operator OverLoading امنیت بیشتر Type ها، در VB.NET وجود نداشته این امر می تواند دلیل ی بر فراگیرتر شدن #C نسبت به VB.NET نزد پروگرام نویسان با تجربه باشد.

برای یادگیری هر یک از زبانهای پشتیبانی شده در دات نت، می بایست از BCL (Basic Class Library) مربوط به NET Framework. شروع کرد. #C صرفا 77 کلمه کلیدی یا Keyword بوده که جهت اکثر پروگرام نویسان غریب نخواهند بود. در مقابل BCL، دارای 4500 کلاس و تعداد بیشماری متد Property است که برنامـه نویسان #C، می توانند از آنها برای انجام عملیات دلخواه استفاده نمایند. شاید یکی از موارد قابل توجه جهت یادگیری این زبان جهت گاهی از برنامـه نویسان پیشرفته عدم وجود گاهی از خصوصیات امکاناتی باشد که در قدیم و از طریقبقیه زبانهای مصرف شده، بخدمت گرفته می شدند. برای مثال عدم وجود امکاناتی جهت توارث چندگانه (MI) سلسله مراتبی شئ.

خلاصه :
شکی نیست فراگیری تسلط بر زبان #C بمنزله کسب یک پتانسیل ارزشمند بوده که ثمرات آن برای پروگرام نویسان در حال آینده ای نه چندان دور بیشتر هویدا خواهد شد. استاندارد بودن و وجود کتابخانه ای مملو از کلاس این اطمینان را بوجود خواهد آورد که با فراگیری زبان فوق کسب، مهارت های لازم ، به توانائی فرا محیطی دست پیدا خواهیم کرد که امکان مصرف از آن بر روی محیط های مفرق وجود خواهد داشت. خصوصیات امکانات بیشمار این زبان از عبارت دلایل قانع کننده دیگری است که فراگیری آن را توجیه پذیر و منطقی می نماید .

  • علی امیدی