جدیدترین اخبار دنیای موسیقی در سیزده دقیقه

  • ۰
  • ۰

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

پایان نامه مدیریت
انجام پایان نامه مدیریت
انجام پایان نامه

مدیریت بازرگانی که سرشروع آن از فرانسه دانش کده ESCP Europe بوده‌است به بحث پیرامون چگونگی کنترل سود سرمایه هزینه مصرف بهینه از امکانات می‌پردازد. می توان گفت هدف از این رشته جمله است ازآشنایی دقیق با وظایف مهم سازمانهای بازرگانی، بیشتر شدن مهارت و توانایی دانشجویان در معرفت موارد مبتنی به مدیریت، جمع آوری و تجزیه تحلیل اطلاعات مربوط به هر از این موارد ، بررسی راه حلهای مختلف درباره هر مسأله تصمیم گیری و اجرای تصمیمات متخذه . تیلور پایه گذار این علم در مکتب کلاسیک بوده‌است. از استادان مدیریت در ایران می‌توان دکتر مهدی الوانی، دکتر علی رضاییان، دکتر علی‌اکبر فرهنگی و دکتر سید رضا سید جوادین را نام برد. از دیگر بحث‌های مدیریت بازرگانی بازاریابی می‌باشد که در سالهای اخیر به اهمیت ارزشمند ی دست یافته‌است و به عنوان علم بیان گردیده‌است. کمپانی ‌های بزرگ همـواره درسالهای اخیر هزینه ‌های سنگینی برای این مقوله در نظر گرفته و بازخورد مناسبی از آن دریافت کرده ‌اند. بازاریابی به شاخه‌های متعددی تقسیم گردیده دانشکده ‌ها سعی در پرورش متخصصین در شاخه‌های مختلف این علم کرده ‌اند. بازاریابی را می توان به شاخه های متعددی تقسیم کرد که مهمترین آنها بازار یابی داخلی بازار یابی بین اللمللی است. از پژوهشگران بیان این علم در ایران می‌توان به دکتر احمد روستا دکتر داور ونوس در سطح بین‌المللی و فرد دیوید فیلیپ کاتلر اشاره نمود.
بازاریابی چیست؟ فاصله ایده تا مرتفع شدن نیاز با مصرف از فرایند تبدیل ایده به کالا و مبادله آن را بازاریابی نام گذاری کرده ‌اند اما تعاریف گوناگونی از بازاریابی در مراجع مختلف آْمده‌است که هریک از نظر مکتبی یا دانشمندی ارائه شده‌است، ولی نکته محوری در همه این تعاریف ارضاء نیاز مشتریان می‌باشد.
علم بازاریابی به لحاظ همبستگی بسیار زیاد زیاد با مدیریت استراتژیک در بسیاری از موارد به صورت ترکیبی به اجرا در آمده شرکـت ها استراتژی‌های را با استفاده از علوم و زیر شاخه‌های بازاریابی تکمیل می‌نمایند. از پژوهشگران این زمینه می‌توان به ایگور انسف اشاره نمود که یکی از پایه گذاران این علم نوین در جهان می‌باشد.
برخی از زیر شاخه‌های بازاریابی عبارت‌اند از e-marketing,e-commerce بازایابی بین‌المللی، رفتار مصرف کننده، بازاریابی داخلی، بازاریابی صنعتی بازاریابی افقی عمودی. هر یک از زیر شاخه‌های فوق ضمن تبعیت از اصول بازاریابی این امکان را فراهم آورده‌است تا متخصصین علاقه‌مندان در زمینه‌ای ویِژگزینشه ارزیابی ‌های ضروری را به عمل آورند.

  • ۹۵/۰۵/۰۴
  • علی امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی