جدیدترین اخبار دنیای موسیقی در سیزده دقیقه

  • ۰
  • ۰

قلم قرآن خوان چیست؟

پدیده ای نو شگفت انگیز در امر روش قرآن کریم

قلم قرآنی
قلم قران خوان با قابلیت تلاوت قرآن امکان دوباره تکرار ت با هدف تسهیل قرائت قرآن کریم اولین بار توسط «صبحی طه» مخترع سوری تولید گردید که اکنون بدست متخصصین ایرانی در اختیار شما است .
به محض رابطه صفحات کتاب قرآن کریم با نوک این قلم الکترونیکی ، این قلم شروع به تلاوت آیا ت قرآن که به آنان اشاره می‌شود، می‌کند. این قلم الکترونیک، امکان قرائت قرآن برای فرد را فراهم می‌کند به منظور حصول اطمینان از قرائت صحیح، امکان تکرار آنچه را که فرد آن را می‌شنود وجود دارد.
این قلم الکترونیک به تأیید کمیته بازنگری قرآن الأزهرا رسیده است.
کتاب مقدس قرآن کریم که همراه قلم قاری قرآن است دارای فونتی قشنگ است که در صفحات آن بصورت شبکه ای نامرئی کد گذاری صورت گرفته است لذا با لمس قلم در آیه مورد نظر کد مربوطه را خوانده بعد از تشخیص کد آیه مربوط به آن کد را میخواند .در صورتی که فرد نام آیه را با قلم لمس نماید سوره بصورت کلی تلاوت می گردد.در این قلم تلاوت بروش عربی و ترجمه فارسی آن درج گردیده است.تلاوت آن بوسیله چندین استاد برجسته تلاوت می گردد.
با استفاده از این دستگاه شما می توانید با سه گام با کیفیت ترین روش یادگیری قرائت و حفظ آن را فرا گیرید :
۱-نقطه گذاری (لمس)
۲-گوش فرا دادن
۳-تلاوت کاربر
صوت تلاوت بوسیله دو بلندگوی تعبیه شده بر روی قلم بصورت واضح شنیده می شود در صورت تمایل می توان از هندمسافرت ی موجود در جعبه استفاده کرد.
با قلم قرآن خوان که با برند یاسین عرضه می گردد دیگر هیچطور نیازی به استفاده از رایانه نیست و جهت آموزش کودکان ضروری نیست آن ها را همراهی کنیم.
این محصول بهتریـن جایزه ای است که میتوانید به پدر و مادر یا فرزندان خود بدهید
قلم قرآن خوان
قلم قرآنی,قرآن دیجیتال,قلم قرآنی هوشمند
چرا قلم قرآن خوان ؟
در محصولات دیگر که بصورت رایانه های جیبی طراحی و تولید گردیده است ما وجود کتاب قرآن را کمتر حس می کنیم اما در این دستگاه کتاب قرآن بصورت مستقیم مورد استفاده قرار می گیرد در کنار آن شما با تولید و ساخت این دستگاه یک MP3 Player دارید زیرا قابلیت پخش فایل های MP3 را دارد که یک خروجی جهت نصب هندمسافرت ی هم در آن قرار داده شده است.
به شما هموطنان عزیز که طالب کسب آموزش صحیح تلاوت و روخوانی و حتی حفظ قرآن کریم می باشید عرض می کنیم با مصرف از این تکنولوژی جدید پیشرفته ، در فرآیند یادگیری شتاب زیاد بسیار زیاد ی خواهید گرفت.
قلم قرآنی,قرآن دیجیتال,قلم قرآنی هوشمند

  • ۹۵/۰۵/۰۲
  • علی امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی