جدیدترین اخبار دنیای موسیقی در سیزده دقیقه

  • ۰
  • ۰

دانـلود موسیقی ولی به نام یاد


دانـلود موزیک ولی به نام یاد

Download New Music By Valy Called Memories



-----------------
دانـلود آهنگ با کیفیت 320
DOWNLOAD
دریافت موزیک با کیفیت 128
DOWNLOAD
-----------------

متن موسیقی به نام یاد
****************************
هر جا روم خاطره بر دلم تازه شود ناراحتی عشقه تو برام بی حد و اندازه شود
دوری از من ولی یاد تو همینجاست گل من گر چه دوری ولی تو نمیروی از دله من
تو که رفتی بردی با نفسو جان مرا آرزویم است که تو ببینی اشک چشـم انه مرا
ناراحتی این خاطره ها برده امان از دله من تا ابد جای تو اینجاست بر دلم ای دله من
آهای گل بی وفا تنهام گذاشتی چرا طاقت نداره دلم بماند از دستات جدا
دوری از من ولی یاد تو همینجاست گل من گر چه دوری اما تو نمیروی از دله من

هر یاد تو جاریست در تمامه لحظه هام تا ابد جز تو نباشد عشقه دل خواهی برای م
هر زمان یاد تو جاریست در تمامه لحظه هام تا ابد جز تو نباشد عشقه دل خواهی برای م
نمیدانی چقدر دلم برات تنگ شده باورم نیست که دلت چون گل تو سنگ شده
گرچه دوری اما یاد تو در این جان من است بی تو جهان گل من همیشه زندان من است
****************************

  • ۹۵/۰۴/۲۹
  • علی امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی