جدیدترین اخبار دنیای موسیقی در سیزده دقیقه

  • ۰
  • ۰

♪♪♪♪♪♪

فارس کیدذ

farskids,فارس کیدذ,farskids

خستم از این خوابای بد

که از تو میبینم

اشکام میریزن بی حس بت اینبار

میرم به جاهای بد

که تو نیستی نه

آروم میشینم خیره به دیوار

کینه به کنارنمونده اعتمادی بت

زندگیم شده یه جور غیر عادی چرت

گفتی حال نمیده اصلا نه عشق مادی بت

تهش همین میاد پایین عشق واگیرت میکنه

غلط سیرت بزیی بد بلدی

پیشرفته بد ردی که نشینم داستان ای بدتر از این

کجاس این ساعت شب

حرفاشو باید به جمع بدم

تا آسان بشم نمونم بازم به شک

دوست جمعه ها یا همون شریک جرم

نر...م من کلا یکی شبیه تو

آروم بود تمام چی شد قضیه تند

پول ملاک نبود آره بود هزینه رند

میدن این خوابا عذابم بر میاد کارا از آدم

اتحلیل خراب نبوده من هیچزمان تا هم اکنون اعصابم

بخوام برگردم برا من دو قول فسخ

میدونی تو نباشی پروگرام تپل هست

خستم از این خوابای بد

که از تو میبینم

اشکام میریزن بی حس بت اینبار

میرم به جاهای بد

که تو نیستی نه

آروم میشینم خیره به دیوار

عادت دارم --- باز ا تازه

من طاقت دارم ولی اخه تا اندازه

با این تیکه ها نمیشه کامل آسان انتها پازل

تو لوپ مطلبو بگو به من آسان بازه

نبودی دو دل برا من تو بودی موردعلاقم

با .. داشتی تو که شبا غـم میشدی اوکی در آخر

جرقه با تیک خورد بعد با هم فابریک تور

صافو آسان تصمیمو تا انتها کار پیچ خورد

تنهایی بود ناچار برام سخت تو بودی آچار فرانسم

برنامـه شد تو خونم میزدی تا چهار برام حرف

گفتی تو بامنی رک عشقای آخریم شد

فکر کردم موندگاری دوباره بازوری شد

باز رو برف رده پامو پیدا میکنم آسون

ته . یکی میشم واسه خودم

خستم از این خوابای بد

که از تو میبینم

اشکام میریزن بی حس بت اینبار

میرم به جاهای بد

که تو نیستی نه

آروم میشینم خیره به دیوار

  • ۹۵/۰۳/۲۹
  • علی امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی