جدیدترین اخبار دنیای موسیقی در سیزده دقیقه

  • ۰
  • ۰

♪♪♪♪♪♪






آیرو موزیک

آیرو موزیک,iromusic,آیرو موزیک

هیشکی جاتو نمیگیره

بی تو دل از تمام سیره

میدونی عزیزم هرگز هیچکی جاتو نمیگیره

تو دل عاشقی که واسه تو میمیره

هیچکی جاتو نمیگیره...

پرستوی مهاجرم دلم برات تنگه

ای نازنین مسافرم دلم برات تنگه

دلم برات تنگه...

هیشکی جاتو نمیگیره...

وقتی که نیستی پیشم میمیرمو زنده میشم

با خنده هات غریبه عاشق گریه میشم

وقت ی که نیستی پیشم میمیرمو زنده میشم

با خنده هات غریبه و عاشق گریه میشم

هیشکی جاتو نمیگیره

بی تو دل از تمام سیره

میدونی عزیزم هرگز هیچکی جاتو نمیگیره

تو دل عاشقی که واسه تو میمیره

هیچکی جاتو نمیگیره...

پرستوی مهاجرم دلم برات تنگه

ای نازنین مسافرم دلم برات تنگه

دلم برات تنگه...

هیشکی جاتو نمیگیره...

باز صدایم کن از ناراحتی راهایم کن

باز صدایم کن از راهایم کن

من بی تو هیچم از جهان سیرم

هر جا که باشم بی تو میمیرم

  • ۹۵/۰۳/۲۷
  • علی امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی